sobota, 20 kwietnia 2013

Zayn Rozdział 2 "Mogłabym nie spać, tylko słuchać jak oddychasz"

Porozmawiałam z Zayn'em w parku , po chwili doszli do nas chłopaki .
- Idziemy na lody !! - krzyknął Niall . No oczywiście nic się nie zmienił .
- Okej - wstaliśmy z ławki i ruszyliśmy ku kawiarni gdzie dawali lody . - No więc co tam u ciebie i Pezz ? - zapytałam .
- Nie układa nam się najlepiej . - spojrzał na mnie - od kiedy znikłaś z mojego życia wszystko się zaczęło walić . - spojrzałam na niego .
- Zayn, ja spotkałam się z wami już ostatni raz . Jeden jedyny - powiedziałam a reszta chłopaków stanęłam i spojrzała na mnie morderczo .
- O NIE WYBIJ SOBIE TO Z GŁOWY ! - krzyknął Liam
- O co ci chodzi ? - zapytałam .
- O to że my się o ciebie martwiliśmy , szukaliśmy z tobą cały czas kontaktu . Tylko że zawsze było nic , nie odbierałaś - rzekł Harry .
 - A więc teraz to moja wina ? ! - krzyknęłam - Żałuję że tu przyszłam . CZEŚĆ ! - powiedziałam i ruszyłam w przeciwną stronę .
- Dobra zaczekaj - podbiegł do mnie Louis - Przepraszamy , nie chcieliśmy - powiedział a ja podeszłam do reszty chłopaków ,
- Myślicie że było mi łatwo ! Myślicie że nie cierpiałam . Mam dość codziennego płaczu czy bólu w sercu . To boli , kochałam was jak braci a Zayn'a pokochałam z całego serca - spojrzałam na mulata - No ale dałam mu odejść dla Pezz , aby byli szczęśliwi . Więc zrozumcie mnie . To było już nasze ostatnie spotkanie ! Wkujcie sobie to do tych łbów ! - krzyknęłam wkurzona . Wszyscy się na mnie patrzyli - Jesteś zadowolony , powiedziałam prawdę .  A teraz żegnam - powiedziała i poszłam do domu .
Nie mogłam uwierzyć że powiedziałam im prawdę , to wszystko było mi niepotrzebne . Kochałam Zayn'a ale to był czas najwyższy żyć teraźniejszością a nie przeszłością . Muszę być silna !
Wróciłam do domu i położyłam się na łóżku , myślałam . Ciągle miałam przed oczami jego spojrzenie , a na moim ciele czułam jego oddech . Dlaczego on zawsze musiał mi to robić , to bolało . Nie chcę już tak cierpieć . Staram się zapomnieć codziennie o tym wszystkim , tylko że mi nie wychodzi . Wszytko zaczynało się już układać , kiedy nagle Josh wszystko zepsuł . Zepsuł to przypominając mi o nich wszystkich . O wspólnie spędzonych Dniach , godzinach , sekundach . O wygłupach i plotkowaniu oraz wspieraniu się wzajemnie :

- Wszystko będzie dobrze - spojrzałam na Liama . - Pogodzicie się . 
- Nie chcę jej tracić , Kocham ją - powiedział zrozpaczony Payne . 
- Liam , proszę . Jedź do niej i z nią porozmawiaj na ten temat . - doradziłam .
-Masz rację . Dobrze że jesteś - przytulił mnie - dzięki tobie wierzę w siebie - uśmiechnął się .
- Wiesz że zawsze możecie na mnie liczyć - spojrzałam  na niego . 


Z moich myśli wyrwało mnie pukanie do drzwi , zamyślona podeszłam i otworzyłam .
Jego brązowe oczy na początku powędrowały po moim całym ciele . Zbliżył się do mnie i złapał mnie w pasie . Nie potrafiłam mu odmówić , zbyt wiele do niego czułam . Byliśmy twarzami od siebie o milimetry .
- Ja ciebie też kocham - powiedział i pocałował mnie namiętnie . Tak zachłannie jak by mnie pragnął . A ja to odwzajemniałam , nie umiałam się powstrzymać . Zawsze mu ulegałam , ale po chwili stałam się silniejsza i odepchnęłam go od siebie . Spojrzałam na niego zdziwiona .
- Myślisz , że wracasz tutaj po latach i mówisz mi że mnie kochasz potem tylko zachłannie mnie całujesz , że wszystko wróci do normalności . No to się mylisz - powiedziałam .
- Proszę cię - podszedł do mnie .
- Nie . - powiedziałam łagodnie zamykając oczy .Złapał mnie ponownie w pasie - Zayn proszę cię.
- Tak ? - odezwał się .
- Pocałuj mnie - nie wiedziałam co mówię. Mój mózg szalał , bałam się już odzywać robić cokolwiek . Bałam się już tego wszystkiego . Staliśmy tak w drzwiach całując się , a na schodach pojawił się Liam z Niall'em . Oderwałam się od niego . Spojrzałam na chłopaków i zamknęłam Zayn'woi drzwi przed nosem . Oparłam się o nie i zjechałam po nich na dół płacząc przy tym . Usłyszałam jak Zayn coś powiedział chłopakom , oni sobie poszli . Zayn stał za drzwiami .
- Proszę otwórz , nie kończ tego w ten sposób . Proszę ..... Kocham cię . Kocham cię Lexi - postukał kilka razy o drzwi , wiedziałam że słyszy jak płaczę . - Nie płacz przeze mnie , proszę - wstałam z podłogi i złapałam lekko klamkę . Uchyliłam drzwi .
- Tęskniłam - powiedziałam wtulając się w chłopaka - proszę nie zostawiaj mnie już więcej , nie chcę , nie mogę . Proszę - mówiłam pół szeptem . Moje łzy leciały na jego pachnącą perfumami bluzę - Kocham cie , kocham i zawsze kochałam - mówiłam a Zayn mnie tylko tulił do siebie .

~*~

Od kilku dni spotykałam się z chłopakami , sama nie wiedziałam czy dobrze robię . Zayn nie powiedział mi oficjalnie że by została jego dziewczyną , więc postanowiłam że zajmę się swoim życiem . Zajmę się tym abym odkochała się w Zayn'ie i poszukała sobie kogoś o innego , kto będzie cały czas przy mnie . 
Wiedziałam że muszę tak zrobić , przecież nie mogę chodzić ze słynnym Malikiem . Miliony dziewczyn się w nim kochają i nie tylko w nim bo w reszcie zespołu też . Jedynie co mnie mogło teraz łączyć z Zayn'em to przyjaźń tak jak z Liam'em , Niall'em , Louis'em i Harry'm . Kochałam ich ale jak braci .
- I jak ci się układa z Zayn'em ? - zapytał Harry , kiedy byłam u nich i usiadałam na kanapie koło niego . 
- Nie jesteśmy razem . - powiedziałam - Kocham go , ale muszę o nim zapomnieć . Chcę aby nas łączyła tylko przyjaźń - powiedziałam stanowczo . 
- Czemu ? - zapytał zdziwiony . 
- Harry , nie mogę . Nie chcę się znowu w to angażować i już - powiedziałam patrząc na niego . 
- Spoko . - uśmiechnął się . 
- Kocham was jak moich starszych braci . - zaśmiałam się . 
- Nie chcesz się w to angażować ? Nie kochasz mnie ? - usłyszałam głos za sobą i momentalnie się odwróciłam. Nie chciałam go ranić a ni nic . Chciałam aby był szczęśliwy ale nie zemną .Ja się nie nadawałam . Podeszłam do chłopaka i dotknęłam jego dłoni . Spojrzałam mu w oczy .
- Nie to że cię nie kocham , kocham ale chcę aby nas łączyła przyjaźń . Jak na razie . Musze sobie jak na razie to wszystko poukładać . - patrzyłam mu głęboko w oczy . - Zrozum mnie - mówiłam łagodnie . 
- Dobrze , poczekam . Poczekam bo cię kocham i będę walczył o to wszystko o ciebie . - powiedziała  a ja wszyłam od nich z domu . Zadzwonił telefon . 
- Hallo - powiedziałam . 
- Cześć , dzwoniła mama chciała abyś przyjechała do niej do Polski na kilka dni - powiedział Josh . 
- O spoko , a jedziesz ze mną ? - zapytałam .
- Tak bo muszę coś załatwić - powiedział . 
- A kiedy mielibyśmy jechać ? - zapytałam . 
- Jutro ze samego rana mamy samolot .
- Okej będę gotowa . 


Następnego dnia wstałam i ubrałam się . Byłam już spakowana , wzięłam i napisałam Sms do chłopaków a dokładnie do Liam'a 

"Cześć Liam , dziś do was nie przyjdę . Jadę na kilka dni do Polski do mamy . Przepraszam . Będę tęsknić . Pa . Lexi" 

Wyłączyłam telefon za wczasów i pojechałam na lotnisko . 
Wsiedliśmy z Joshem do samolotu . Włączyłam sobie muzykę w telefonie i słuchałam przez słuchawki . 
Po 2,5 godzinie lotu byliśmy już w domu . Usiadłam zmęczona na kanapę . 
- Chcecie coś do jedzenia ? - zapytała Mama . 
- Nie dzięki , jestem zmęczona - powiedziałam - Idę się rozpakować i pójdę zrobić wam zakupy .- poszłam do swojego pokoju . Jak tam weszłam zamurowało mnie , wszytko było jak nie tknięte . Przypomniały mi się stare czasy . Plakaty Rihanny , Chris'a Brown'a , chłopaków 1D ,Bruna Marsa , wszystkich . Aż się uśmiechnęłam na ten widok . Wzięłam głęboki wdech i wydech i się rozpakowałam . 
- Idę na zakupy - krzyknęłam i wyszłam z domu. Szłam w kierunku super marketu . 
- No , proszę , proszę kogo my tu mamy - spojrzałam w bok a na ławce siedział mój najlepszy przyjaciel , z którym spędzałam w dzieciństwie mnóstwo czasu . 
- Adam ? - zaśmiałam się i podeszłam do chłopaka aby go przytulić . Adam zawsze był chętny . - Miałeś mieszkać w Niemczech z tego co wiem . 
- Miałem ale wróciłem , nie za dobrze się tam czułem - spojrzał na mnie - a ty jak tam , słyszałem o twoich wybrykach z One Direction - odezwał się . 
- Możemy o tym nie gadać - uśmiechnęłam się . 
- Gdzie tak lecisz ? 
- Idę zrobić mamie zakupy , Josh pojechał gdzieś za miasto musiał coś załatwić . 
- Josh też jest ? - zdziwił się . 
- No tak a co ? 
- Nie nic . - powiedział - To chodź idę z tobą - objął mnie i oboje szliśmy objęci w siebie jak zakochani . Robiłam zakupy i rozmawiałam równocześnie z Adamem zawsze mogłam na niego liczyć . Nic się nie zmienił , tylko jedynie co to zmienił swój wygląd , ale mu we wszystkim jest ładnie i zawsze był taki jakiś przystojny ? 

CZEŚĆ , CZEŚĆ . 
O TO CZĘŚĆ 2 IMAGINU O ZAYN'IE 
PODOBA SIĘ ? 
Kolejny rozdział dodam raczej po testach , chociaż postaram się jak najszybciej . 

Życzcie mi powodzenia , abym przy jakoś napisała : D
 Dzięki waszym komentarzom powiem szczerze to jeszcze coś tutaj dodaję na Blogga . 
Cieszę się że wam się wszystko podoba . 
WIEM WIEM NIE ZAWSZE SĄ TAKIE ROZDZIAŁY JAKIE BYŚCIE CHCIELI . - PRZEPRASZAM . 
ALE, ALE ... Jeżeli macie jakieś pomysły to możecie je pisać w Komentarzach lub do mnie na ASK.FM i Twitter
Zapraszam , pytajcie piszcie wszystko mile widziane . 

Więc czekam na wasze komentarze < 33 

11 komentarzy:

  1. Suuuper czekam na nn:) powodzenia w testach<33

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie !!!! dawaj następny!

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Awards http://blogo1daga.blogspot.com/2013/04/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dzastka94 ;)20.04.2013, 23:17

    Jest genialny ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. JA MAM POMYSŁ - pisałaś,że chciałaby się w kimś zakochać żeby zapomnieć o Zayn'ie - czemu nie !!!! Mógłby być to albo któryś z chłopaków albo (nie wiem czy znasz - gra Austina w Austin&Ally) Ross Lyanch -niech będzie,że spotkają się dzięki temu jej koledze Adamowi ;)
    CO TY ( I RESZTA ) NA TO ??
    apropo Super chcę następnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł tam nade mną ;P mi to pasuje - takie tam chwilowe zauroczenie :D następny poproszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. PODOBA MI SIĘ i Pomysł i Rozdział ;)
    next ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hеllo thеre, I just wantеԁ to see іf you evеr hаνe had any troublе with hаcκers?
    Mу laѕt drupal blog at httρ://onе-direction-4eѵerr.

    blogspot.сom/ wаs hackеd and I ended up loѕing fouг days of hard work due to no backup.
    Do you have аny ѕolutiοns tο stoр
    Suρerb poѕt. I defіnitеly lіke the Feb 8 article.
    I've examined a bit of material and am finding out increasingly more as I work on the subject. I will certainly be sharing Blogger: One Direction . ! Forever with my readers in the future. As an aside, is your template personalized or did you obtain it from elsewhere? A theme like yours with a few small alterations would actually make my blog come alive. Tell me where you got your template when you get the chance.

    Here is my weblog; custom xbox 360 controllers

    OdpowiedzUsuń
  9. This is certainly definitely a good as Ubisoft took what worked well from previous games and
    packed them into 'Watch Dogs'. Kingdom Clash is often a
    new backyard defense game by Fire - Mocha and Storm8.



    Feel free to surf to my website :: dragon city hack gems for free

    OdpowiedzUsuń
  10. There is definately a great deal to learn about this issue.
    I like all the points you have made.

    Feel free to visit my site primerica

    OdpowiedzUsuń